Zaboravite na naporni fitness i beskonačne salate: ključ za vitku liniju mogao bi biti skriven u boci dobrog vina. Ženama koje uživaju u čaši ili dvije vina dnevno u manjoj mjeri prijeti debljina nego onima koje su odabrale mineralnu vodu ili sok, pokazalo je novo američko istraživanje.
Ova dugotrajna studija, provedena nad više od 20.000 žena, sugerira da tijelo drukčije procesuira kalorije iz hrane, a drukčije iz alkohola. Uvriježeno mišljenje - rašireno među svima koji su ikada isprobali neku dijetu - da alkohol deblja, na taj je način stavljeno pod znak pitanja. Ovaj zaključak mogao bi objasniti zašto Francuskinje i Talijanke ne naginju debljanju usprkos običaju da rutinski konzumiraju vino uz objed.
Nova studija, koja je obuhvatila žene u dobi od 39 godina i starije, imala je zadatak utvrditi njihove navike pijenja, a njihova težina praćena je dugih 13 godina. Očekivano, udebljale su se gotovo sve, ali s velikim oscilacijama u odnosu na vrstu pića koje konzumiraju. Četiri od deset žena koje su se izjasnile kao trezvenjaci udebljale su se najviše. Žene koje su dobile najmanje kilograma bile su upravo one koje su svoju svakidašnjicu gotovo svakodnevno začinile čašom vina, tijekom ili poslije ručka.
Stručnjaci iz bostonske bolnice Brigham and Woman's, koji su vodili studiju, upozoravaju da ovakvi rezultati ne vrijede za ostala alkoholna pića, poput žestokih pića ili pive.
- Vecernji.hr/Studio 88
FOTO: Kakav je požar izbio noćas...
Zaboravljeni od nadležnih...
Forum mladih SDP-a pomaže građanimaPrema posljednjim informacijama kojima raspolaže Stožer Civilne zaštite HNK-a stanovnici općine Mostar, koji se električnom energijom snabdijevaju preko Elektroprivrede BiH, struju najvjerojatnije neće dobiti prije sutrašnjeg dana.
Danas je na konferenciji za novinare ozvaničen početak rada društva Raiffeisen INVEST - društva za upravljanje otvorenim investicijskim fondovima, a koje je u vlasništvu Raiffeisen banke. Osnovna djelatnost društva je prikupljanje novčanih sredstava javnom ponudom investitorima, te upravljanje prikupljenim sredstvima. Na konferenciji je prezentiran i Raiffeisen CASH – prvi proizvod koji je Raiffeisen INVEST ponudio tržištu.
Treba vam samo mir, odmor i osoba od koje vam srce brže zakuca da bi romantični vikend bio uspješan? Budite originalni i napišite zašto baš Vi zaslužujete romantični vikend za dvoje u Snježnoj kući Rujište i pruža vam se šansa da ga i osvojite!
Renault i Dacia ponovo misle na vlasnike svojih automobila u Bosni i Hercegovini. U okviru nove servisne akcije, koja traje do kraja februara, ovlašteni Renault i Dacia servisi nude besplatan kontrolni pregled cijelog vozila po najvišim standardima.
Kolumna novinarke Adise Busuladžić. Za pregled svih objavljenih tekstova kliknite ovdje.
Adisa Busuladžić (8.novembar)
Ko je najviše zakazao za vrijeme stanja elementarne nepogode?
FOTO: Kakav je požar izbio noćas...
Vjetar je sinoć uzrokovao požar u Cernici, u porodičnoj kući, koja je u potpunosti izgorjela. na sreću, stanarka je spašena bez ikakvih posljedica...
detaljnije 
Playeri na kojima streaming radi bez ikakvih problema:
Za korisnike Windowsa:
- Winamp
- Foobar 2000
- VLC (Video Lan Player)
Za korisnike Linuxa:
- Mplayer,
- XMMS,
- Kaffeine,
- Amarok
Ukoliko želite slušati stream playerima kao što su:
-Windows Media Player
-The Core Media Player
-Media Player Classic
-RadLight
-BSPlayer
i mnogi drugi koji koriste DirectShow windows podršku, potrebno je da instalirate ovaj fajl.
Neki playeri kao sto je Windows Media Player ne podržavaju m3u ekstenziju pa se stream može slušati samo direktnim linkom sa ove adrese.
Za slušanje u Real Playeru potrebno je instalirati ovaj fajl.
Više informacija o Ogg Vorbis codecu koji koristimo za streaming možete naći ovdje.
Komentari čitalaca na ovaj tekst (0)